آموزش لینک سازی خارجی

ساخت وبلاگ


پیش از یادگرفتن لینک و پیوند سازی بایستی بدانید که بک پیوند چیست؟ آموزش لینک سازی خارجی بک پیوند، لینکی میباشد که از وبسایت دیگر به تارنما ما داده می‌شود. این بک لینک و پیوند را یا این که خودمان می‌سازیم و یا این که رئیس آن برای ما می سازد.

چرا به بک لینک و پیوند نیاز داریم؟
بیش تر از از سوال دادن به‌این پرسش بهتره با سه قسمت مهم seo آشنا گردید تا به تدریج به عنایت تشکیل داد بک پیوند یا این که پیوند بیلدینگ پی ببرید.

بهینه سازی مشتمل بر سه قسمت میباشد: سئوی فنی ، سئوی داخلی و سئوی آف پیج
سئوی فنی و سئوی داخلی اصلی میباشد ولی سوای لینک و پیوند سازی (پیوند بیلدینگ) و بالا بردن اعتبار وبسایت، لغت ها کلیدی شما رویش چندانی نخواهند کرد.
برای ثابت این داعیه کافی میباشد یک کدام از لغات کلیدی تصویب کمپانی، طراحی وب، فراگیری بهینه سازی، خرید عسل، بها آهن و یا این که خرید گوشی را در گوگل سرچ نمایید و از فی مابین سایتهای جان دار در برگه نخستین، لینک و پیوند های 1 تا 10 را در یکی ابزارهای اکران بک لینک و پیوند مثل اچ رف یا این که ماز تحقیق نمایید.امیدوارم پس از اعمال دادن این عمل همگی تردید هاتون درباره نقش بک پیوند در بهینه سازی به اطمینان تبدیل گردیده باشد.
یکی‌از سه میزان مهم گوگل(سئوی تکنیکال، سئوی داخلی و سئوی آف پیج) برای امتیاز دادن به سایتها بک لینک و پیوند میباشد، که بک لینک و پیوند بسیار اصلی خیس از سئوی داخلی و فنی میباشد.
چرا بک پیوند اساسی خیس از سئوی فنی و سئوی داخلی میباشد؟
مطمئنا شما تارنما هایی را چشم اید که فارغ از محتوا و سئوی داخلی مطلوب سکو خیلی نیکی گرفته اند. شما با پژوهش محتوای این وبسایت ها می‌بینید که حتی خیلی از اصول ابتدایی بهینه سازی را رعایت نکردند و حتی وب سایت هایی پر‌از خطا های املایی و ویرایشی میباشد. شک و تردید نکنید این تارنما ها از بک پیوند قادر استعمال کرده اند.
بعداز ساخت وب سایت و بار گذاری روی هاست، آغاز به ایجاد محتوا میکنید و بعداز سپری شد یک‌سری ماه میبینید که هنوز فیض دلخواه را نگرفتید. دلیلش اینه که هنوز وبسایت شما اعتبار ما یحتاج را نزد گوگل نگرفته میباشد. برای استخراج اعتبار خلال ساخت و ساز محتوا و کار در شبکه های عمومی نیاز به پیوند بیلدینگ دارید.
بک لینک و پیوند ها را خواهیم توانست خودمان ساخت و ساز کنیم(لینک و پیوند بیلدینگ) و یا این که بخریم(خرید بک لینک و پیوند و رپورتاژ). مجموعاَ هر چه تصاحب کردن بک پیوند طاقت فرسا خیس باشد قیمت آن بیشتر میباشد. یعنی بک لینکی که شما به راحتی در کامنت یک وب سایت ساخت می‌کنید بسیار نادر قیمت خیس از بک لینکی میباشد که شما 1 میلیون تومان هزینه می‌کنید تا از یک وبسایت خبری رپورتاژ بگیرید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 18:43


با دقت به مطالب قسمت‌های قبلی متوجه شدید که الگوریتم کبوتر سبب ساز شد‌ه‌است آموزش لینک سازی خارجی تا نتیجه ها گوگل مبنی بر وضعیت مکانی تغییر و تحول نماید. در واقع پیش از روی فعالیت وارد شدن الگوریتم کبوتر هنگامی عبارتی مانند «کافه‌های طهران» را کاوش می‌کردید با یکی کافه‌های ولنجک طهران مواجه می‌شدید البته اینک در شکل کاوش «کافه‌های ولنجک» نزدیکترین کافه به شما در ولنجک اکران داده شود و در بالا حاصل  قرار خواهد گرفت.
به این ترتیب الگوریتم کبوتر در نتیجه ها جستجوی گوگل تغییرات محسوسی ساخت‌و‌ساز نموده است که روی مرتبه بندی و seo تارنما اثر مستقیمی ‌داشته میباشد. با این درحال حاضر در میان بخش اعظمی از seo شغل های حرفه‌ای وب سایت بر راز تاثیرات مثبت و منفی این الگوریتم برای مخاطب و صاحب و مالک تارنما اختلاف وجود داراست.

واحد سنجش اثر الگوریتم بر استحصال و امور و یوزرها
تعدادی دستیابی و امور با ظهور الگوریتم کبوتر، بسیار ضرروزیان کرده‌اند در حالی که برخی استخراج و شغل های دیگر با الگوریتم کبوتر، نقطع ی عطف گرفتند مانند دایرکتوری های اینترنتی. وبسایت هایی مانند همگردی یک دایرکتوری محسوب می‌شوند و داده ها بدون نقص استخراج و امور در بخشها گوناگون یک شهر یا این که مرزو بوم را اکران میدهند. به صورت نمونه با جستجوی عبارت "رستوران های ونک " در گوگل، حاصل پایین نشان داده می شود. این وبسایت ها به خودی خویش وب سایت یک رستوران نیستند البته فهرستی از رستوران های ناحیه ونک طهران را اکران میدهند. 


بیشتر بخوانید: الگوریتم MUM چیست؟ اثر الگوریتم مام بر بهینه سازی

ترازو اثر الگوریتم بر صورت ظاهری گوگل
در شرایطی که این پرسش در ذهنیت شما وجود داراست که آیا الگوریتم کبوتر بر صورت ظاهری گوگل تغییراتی ساخت نموده است یا این که نه؟ بایستی در جواب به‌این پرسش اعلام کرد که اگرچه زیبایی خاصی به گوگل نداده میباشد، اما در نوع اکران نتیجه ها کاوش تغییراتی را به وجود آورده میباشد. یک کدام از مهم ترین تغییراتی که با انجام الگوریتم‌های کبوتر جاری ساختن گرفت، تغییر و تحول ظواهر شیت حاصل (SERPs) و به ویژه حاصل پک گوگل بود. "پک هفت‌تایی" مرتبط با روزگار پیش از جاری ساختن الگوریتم کبوتر میباشد و"پک تازه سه‌تایی" برای بعداز اجرا الگوریتم کبوتر میباشد.

فردی سازی شدن حاصل کاوش بوسیله الگوریتم کبوتر
موتور جستجوی گوگل مدام عملکرد می نماید تا حاصل مرتبط و موردنیاز یوزرها را به آن‌ها علامت دهد. در قبلی با جستجوی عبارت «باشگاه بدنسازی» در گوگل ده‌ها سود برای شما ظواهر می شد، درحال حاضر با امداد الگوریتم کبوتر گوگل، این نتیجه ها به 10 عدد کاهش مییابد. این 10 فیض در واقع با اعتنا به حالت مکانی مخاطب فردی سازی گردیده‌ اند و این منجر میگردد که شغل جستجوی مخاطب شل گردیده و سریع‌ خیس به محتوای غرض خویش رسد.
ش

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 15:37

 

بر هیچ کس پوشیده وجود ندارد که یکی مهم‌ترین فاکتورها برای گوگل تحت عنوان آموزش لینک سازی خارجی سرآمد موتورهای جست وجو، پیوند هایی میباشد که یک وب سایت اخذ نموده است. از طرفی به لطف به روزرسانی های برخی از الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم پنگوئن، دوران متعددی میباشد که حتی تعداد این بک لینک و پیوند ها نیز بر درجه یک تارنما در برگه نتیجه ها جست و و جوی بار گوگل یا این که به عبارتی SERP تأثیرگذار میباشد. اینجاست که سئوکارها به درنگ خرید بک پیوند می‌افتند. گر چه گاهی خرید بک پیوند شایسته ترین استراتژی پیش روست؛ ولی گاهی نیز ممکن میباشد مشکلاتی را برای بهینه سازی وبسایت ساخت‌و‌ساز نماید. پس چنانچه شما هم قصد خرید بک پیوند دارید، سفارش می‌دهیم که آغاز این راهنمای خرید بک لینک و پیوند را تحقیق کرده و بعد از آن برای خرید آن مبادرت فرمائید. قبل از هر چیز عالی میباشد فراگیری بهینه سازی ژاکت را تحقیق نمائید.

 

مهم‌ترین معضل های خرید بک پیوند چیست؟

اذن دهید پیش از هر چیزی تحت عنوان مهمترین قسمت راهنمای خرید بک لینک و پیوند، اشاره کنیم که چرا در خرید بک پیوند می بایست محتاطانه فعالیت فرمائید. در یک سخن بایستی بگوییم که خرید بک پیوند در حوزه seo کلاه سیاه به حساب آورده می شود! خواسته از بهینه سازی کلاه سیاه، تکنیک هایی برای ارتقای seo وبسایت میباشد که مخالف ضوابط گوگل میباشد. خرید بک پیوند نیز گزینه تأیید گوگل وجود ندارد. براین اساس در شرایطی که متوجه گردد که‌این بک لینک و پیوند ها طبیعی نیستند و خریداری گردیده اند، وبسایت شمارا جریمه می نماید.

 

ولی بایستی اشاره کنیم که گوگل در شایسته ترین موقعیت این بک لینک و پیوند ها را نادیده میگیرد و از آنان برای ارتقا مرتبه تارنما استعمال نمی نماید. البته در بدترین شرایط، وبسایت را حقیقتاً جریمه می نماید؛ به خصوص در شرایطی که متوجه خواهد شد که‌این فعالیت را زیاد اجرا می دهید.

 

کلاً مهم‌ترین معضل هایی که ممکن میباشد در خرید بک لینک و پیوند با آن رو به رو گردید، عبارت اند از:

 

هدر دادن پول: در حالتی‌که شایسته ترین وضعیت جریمه گوگل برایتان حادثه بیافتد، در واقع پول خویش را سوای هیچ فیض ای خرج نموده اید.

مواجه شدن با تارنما های مصدوم: سایتی که از آن بک لینک و پیوند می‌خرید، ممکن به وسیله گوگل جریمه خواهد شد. در‌این حالت در‌صورتی‌که یک یا این که یک‌سری بک لینک و پیوند از آن وبسایت دارید، ممکن میباشد مجموع بک پیوند شما تحت سؤال برود و حتی به جايگاه سایتتان صدمه بزند.

مجازات بدون واسطه بوسیله گوگل: فراتر نیز به مجازات گوگل برای خرید بک لینک و پیوند اشاره کردیم. این قادر است سبب ساز خواهد شد که مجال و شغل بسیار بیشتری را تنها برای بازگرداندن سکو قبل وبسایت صرف نمایید.

 
بر هیچ کس پوشیده وجود ندارد که یکی مهم‌ترین فاکتورها برای گوگل تحت عنوان سرآمد موتورهای جست وجو، پیوند هایی میباشد که یک وب سایت اخذ نموده است. از طرفی به لطف به روزرسانی های برخی از الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم پنگوئن، دوران متعددی میباشد که حتی تعداد این بک لینک و پیوند ها نیز بر درجه یک تارنما در برگه نتیجه ها جست و و جوی بار گوگل یا این که به عبارتی SERP تأثیرگذار میباشد. اینجاست که سئوکارها به درنگ خرید بک پیوند می‌افتند. گر چه گاهی خرید بک پیوند شایسته ترین استراتژی پیش روست؛ ولی گاهی نیز ممکن میباشد مشکلاتی را برای بهینه سازی وبسایت ساخت‌و‌ساز نماید. پس چنانچه شما هم قصد خرید بک پیوند دارید، سفارش می‌دهیم که آغاز این راهنمای خرید بک لینک و پیوند را تحقیق کرده و بعد از آن برای خرید آن مبادرت فرمائیدقبل از هر چیز عالی میباشد فراگیری بهینه سازی ژاکت را تحقیق نمائید.

مهم‌ترین معضل های خرید بک پیوند چیست؟
اذن دهید پیش از هر چیزی تحت عنوان مهمترین قسمت راهنمای خرید بک لینک و پیوند، اشاره کنیم که چرا در خرید بک پیوند می بایست محتاطانه فعالیت فرمائید. در یک سخن بایستی بگوییم که خرید بک پیوند در حوزه seo کلاه سیاه به حساب آورده می شودخواسته از بهینه سازی کلاه سیاه، تکنیک هایی برای ارتقای seo وبسایت میباشد که مخالف ضوابط گوگل میباشد. خرید بک پیوند نیز گزینه تأیید گوگل وجود نداردبراین اساس در شرایطی که متوجه گردد که‌این بک لینک و پیوند ها طبیعی نیستند و خریداری گردیده اند، ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 104 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 16:51


پیوند سازی فرنگی (link building) هنوز هم برگ غالب ای میباشد که آموزش لینک سازی خارجی در بهینه سازی و سئو یک تارنما از عنایت بالایی برخوردار‌است. پیوند سازی سوا تارنما یکی موادسازنده سئو آف پیج میباشد و مشتمل بر شغل هایی میباشد که در جهت تشکیل داد بک پیوند ها به شغل گرفته میگردد.

نمایشگر ویدئو

00:00
01:38


لینک و پیوند سازی برای تارنما از‌آنجا که بسیار حساس بوده و در شرایطی که به وسیله اشخاص کارشناس جاری ساختن نشود، اثار نیکی نخواهد داشت. در‌این نوشته‌علمی آموزشی قصد داریم صفر تا صد اصول لینک و پیوند سازی فرنگی را با هم تحقیق کنیم. پس با ما یار باشید.

فهرست محتوا  اکران 
پیوند سازی فرنگی به چه معناست؟
لینک و پیوند سازی برای وبسیات به دو گروه پیوند سازی داخلی و فرنگی تقسیم می شود. در صورتیکه شما پاره ای تو حوزه بهینه سازی و سئو وبسایت تفحص داشته باشید، احتمالا با اصطلاح بک لینک و پیوند آشنا می باشید. بک پیوند ها در واقع لینک و پیوند هایی از وبسایت های سوا وب سایت خودمان میباشند که به تارنما ما داده گردیده اند. اکنون خویش پیوند سازی فرنگی به سه گروه :

 

لینک و پیوند سازی کلاه سپید (دیگرافراد به محتوای عالی شما لینک و پیوند بدهند)
پیوند سازی کلاه خاکستری (پیوند سازی در شبکه های مردمی، وب لاگ ها، لینکهای پروفایلی و…)
لینک و پیوند سازی کلاه سیاه (لینک و پیوند سازی انبوه و فارغ از استراتژی)
تقسیم می‌شوند که ما در نوشته‌علمی offpage seo به کلیه آنان اشاره کرده ایم.

التفات لینک و پیوند سازی یا این که مداقه بک لینک و پیوند برای وب سایت
همچنان در seo بک پیوند ها یکی‌از مهمترین موادسازنده مو جود میباشند. همانگونه که پیش از این سخن کردیم بک پیوند ها از نگاه گوگل آرم دهنده چگونگی و گران بها بودن وبسایت می‌باشند و این اصلی میباشد که وبسایت شما از تارنما های مرتبط در لغات مرتبط لینک و پیوند
بگیرد. زمانی یک وبسایت مربوط به دامنه توانا به شما لینک و پیوند می‌دهد خیلی بیشتر از آنچه تصور کنید در فرایند کاری تان اثر دارااست. برایان آئین بیشتراز یک میلیون سود کاوش را تجزیه و نظارت نمود و در غایت ذکر کرد بک پیوند ها همچنان تحت عنوان یکی‌از
شاخص ترین مفاد در مرتبه بندی گوگل محسوب میشوند. به این ترتیب لینک و پیوند سازی فرنگی همچنان یک کدام از مهم‌ترین حق تقدم های seo میباشد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 259 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 15:17


الگوریتمی که امروزه گوگل برای شناسایی اشکال پیوند‌ به کار گیری می‌نماید، آموزش لینک سازی خارجی پنگوئن اسم داراست. این الگوریتم از سال 2012 با مقصود شناسایی هرزنامه‌ها و کار‌های تشکیل داد اشکال پیوندِ ویرایش گردیده، پیاده سازی شد. در صدر اسم آن اینترنت اسپم بود که بعداز مدتی به پنگوئن تغییر‌و تحول اسم بخشید و هیچ‌وقت محل تولد این الگوریتم، مشخص و معلوم نشد. الگوریتم پنگوئن، هنگامی‌ ارائه شد که پاندا نتوانست به‌نیکی در نزاع با اسپم‌ها، غالب شود و گوگل نیاز به وجود یک الگوریتم توسعه یافته‌خیس برای در اختیار گرفتن بیش‌خیس و کاهش اثربخشی تکنیک‌های اسپم کلاه سیاه را شم ‌کرد. در واقع پنگوئن همت می‌نماید تا مطمئن خواهد شد اشکال لینک و پیوند ها، طبیعی، دارای اعتبار و مربوط به اینترنت‌وب سایت میباشند و چنانچه لینک و پیوند‌ها نوعی دیگر باشند، اینترنت‌تارنما را جریمه می‌نماید. بد وجود ندارد بدانید که پنگوئن تنها به لینک و پیوند‌های ورودی وب سایت اعتنا می‌نماید و کاری به لینک و پیوند‌های خروجی ندارد.

 

پرورش پنگوئن گوگل
الگوریتم پنگوئن واپسین‌توشه در سال 2016 برای ششمی توشه به‌روزرسانی شد و چهارمی ورژن‌ی آن فعال شوید. این الگوریتم امروزه یکی الگوریتم‌های هسته‌ای گوگل به‌شمار می‌رود و اینترنت‌وبسایت‌ها و گونه های لینک و پیوند ‌هایشان را در لحظه محاسبه می‌نماید؛ یعنی تاثیرات اصلاحات اشکال لینک و پیوند در عمل خویش را میتوانید سریعا ببینید.

ترفندی به‌اسم پیوند‌سازی
لینک و پیوند‌سازی یکی اقداماتی میباشد که برای بازاریابی وبسایت اجرا میگردد و به شما امداد می‌نماید تا ترافیک ورودی تارنما را بالا ببرید. در لینک و پیوند‌سازی، پیوند وبسایت شما در اینترنت‌وبسایت‌ها یا این که صفحه های دیگر وب سایت قرار میگیرد. می‌اقتدار اذعان کرد یکی‌از قدرتمندترین ابزارهای حصول به مرتبه‌های فراتر در موتورهای جست‌و‌جو، اشکال پیوند می باشند. در شرایطی که شما چیره گردید تعداد متعددی لینک و پیوند باکیفیت مطلوب را در صفحه های بقیه اینترنت‌وب سایت‌ها بگنجانید، موتور جست‌و‌جو محتوای شمارا پربار و عالی چک کرده و به شما امتیاز مثبت خواهد اعطا کرد. به‌این نکته دقت فرمائید که پیوند‌سازی در شرایطی که صحیح جاری ساختن نشود، میتواند مخرب‌ترین شغل برای تارنما شما باشد. یک کدام از شایسته ترین فاکتورها برای پیوند‌سازی و افزایش درجه‌ی تارنما، انکر تکست‌ها می‌باشند. انکر تکست، به متن‌هایی گفته میگردد که گونه های پیوند را در خویش مکان داده‌اند و شما می توانید در هر جایی از متن خویش از آن برای تشکیل داد پیوند داخلی یا این که فرنگی استعمال نمائید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 97 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 15:49


فرض کنیم که شما جدیدا سایتی را برای کار‌های خویش فعال سازی کرده‌اید آموزش لینک سازی خارجی و در حال حاضر یک سئوکار حرفه ای همچون مجموعه آنی آی تی در کنار شما خواهد بود تا بتوانید در برهه زمانی فرصت کوتاهی رنگینک تارنما خویش را بالا ببرید.

برای با صرفه‌سازی وب سایت طرز‌های مختلفی وجود داراست که ولی ما می بایست به سراغ نحوه‌های تماماً رسمی و یا این که به اصطلاح گوگل کلاه سپید برویم. درین در میان، پیوند فرنگی یک کدام از شایسته ترین و مؤثرترین طریق‌ها برای ارتقا درجه وب سایت از روش ارتقاء بازدید بوسیله یوزرها تارنما‌های دیگر میباشد.

به طبعً برای شما اینگونه قوانینی به وجود آمده میباشد که پس از ورود به یک وب سایت، با لینک و پیوند‌هایی مواجه میشوید که شما‌را به تارنما‌های دیگر ارجاع میدهند. این لینک و پیوند‌ها را لینک و پیوند فرنگی می‌نامند که تأثیر بسیار چشمگیری بر روی افزایش مرتبه وبسایت‌ها خواهد گذاشت. چنانچه که کنجکاو گردیده‌اید با کارکرد پیوند فرنگی و روش تأثیر آن بر روی بهینه سازی تارنما آشنا گردید مطلقاً سفارش میکنیم ادامه نوشته‌علمی را از دست ندهید

پیوند فرنگی به ارتباطات یا این که پیوند هایی که از یک وب سایت به سایتی دیگر (با دامنه متعدد) داده می‌روند و آنان را به یکدیگر متصل می نمایند، گفته می گردد که به نوعی مبنا و مبنا وب هم هستند، حتی امروزه، پیوند فرنگی در بهینه سازی تحت عنوان یک دلیل اساسی جايگاه بندی در الگوریتم های گوگل شناخته می‌شود و این مبحثی میباشد که ما درین نوشته ی علمی قصد رسیدگی آن را داریم.

پیوند فرنگی چیست؟
لینکی که از یک وبسایت به سایتی مستقل اشاره می نماید، لینک یا این که لینک و پیوند فرنگی نامیده می‌شود. به عبارت معمولی خیس، در صورتی اینترنت سایتی به تارنما شما پیوند میدهد، تحت عنوان پیوند یا این که لینک فرنگی شناخته می‌شود. به همین ترتیب، در صورتی‌که از تارنما شما به سایت دیگری لینک و پیوند داده گردد، بازهم این مورد صحت می نماید.

هنگامی لینکی از یک تارنما به تارنما شما لینک یابد، معمولاً تحت عنوان “پیوند ورودی” یا این که “پیوند برگشتی” شناخته میگردد و هنگامیکه شما به سایت دیگری پیوند می دهید، به عنوان لینک و پیوند خروجی در seo قرار میگیرد.

این نوع لینک و پیوند ها نقش مهمی در ارتقا مرتبه وبسایت در حاصل موتورهای کاوش دارا‌هستند. لینک و پیوند فرنگی تحت عنوان رأی پشت گرمی فرد ثالث به وسیله موتورهای کاوش در حیث گرفته می‌شوند به عبارت دیگر برای موتورهای کاوش این معنا را دارا هستند که مدیران بقیه وب سایت ها محتوای وب سایت شما‌را اثرگذار دانسته و جهت به کار گیری یوزرها خویش، به آن لینک و پیوند داده اند.

براساس این ایده بی آلایش، سفارش تارنما شما بوسیله بقیه وب سایت ها به یوزرها، میتواند چیزهای متعددی راجع‌به شما بگوید. در واقعیت، لینک و پیوند فرنگی از فرصت فعال سازی گوگل مدام یکی عامل ها اصلی درجه بندی بوده میباشد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 125 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 16:32


تصوری که اشخاص مبتدی در موضوع seo از offpage دارا هستند، فقط آموزش لینک سازی خارجی به دست آوردن بک پیوند میباشد. به گونه ای که ما آحاد وقت و کارایی خویش را صرفا صرف بک لینک و پیوند تصاحب کردن از صدها هزار تارنما در گوگل بکنیم، تا شاید به سکو اولیه برسیم. بایستی بدانید که سئو آف پیج فقط در لینک و پیوند سازی خلاصه نمیشود، بلکه نصیب‌های بسیار جزئی و کلیدی‌تری هم دارااست. این قسمت‌ها به قدری زیاد میباشد، که در شرایطی که مجموع آن ها را در‌این نوشته‌ی‌علمی معرفی کنیم. ممکن میباشد از مشاجره مهم بیرون و مبتلا رمز در گمی گردید. ترفندهای گوگل مشتمل بر بک لینک و پیوند سازی، اینفلوئنسر مارکتینگ و مدیر کانال‌های اجتماعی است.

 

در ادامه حضور در اولی نتیجه ها گوگل می‌باشید؟
ما بالاترین مرتبه های نتیجه ها کاوش را برای شما تصاحب می‌کنیم !
از اینجا استارت نمایید
 

اشکال لینک و پیوند در سئو آف پیج


مجموعاَ در سئوی خارجی با سه تیم اساسی از لینک و پیوند‌ها سروکار داریم:

پیوند‌های طبیعی
زمانی محتوای نیکی ساخت و ساز کرده باشید، یا این که قضیه عمل شما طبیعتا برای اشخاص و وب سایت‌هایی جالب باشد، پیوند‌های طبیعی اخذ می کنید. از جمله ممکن میباشد ما مطلبی بنویسیم و برای قرائت بیشتر مخاطبان را به Hubspot ارجاع بدهیم و پیوند این تارنما را در شیت خویش وارد کنیم. در‌این نمونه گروه هاب اسپات هیچ سیرتکامل فعالیتی برای این که بک لینکی از ما اخذ نماید، ایفا نداده، حتی روحشان هم خبرندارد. براین اساس یک پیوند طبیعی به آن ها داده گردیده است.

گرچه درین نوع لینک و پیوند به دست آوردن هیچ تلاشی ایفا نمی‌دهید البته رخداد نیکی افتاده میباشد: محتوای شما گران بها قلمداد گردیده است. در شرایطی که وب سایت‌های پرمخاطب با سئوی بهتر این شغل را اجرا داده باشند که حسابی خوش به حالتان می گردد!

پیوند های تشکیل‌شده
درین نوع پیوند دهی، شما و دسته‌تان از مدتی پیشین برای تولید رپورتاژ یا این که اشتراک پیوند با وبمسترها و رسانه‌های پرمخاطب وارد گفت‌و‌گو گردیده‌اید. روی این که در چه متنی و چطور به شما ارجاع داده گردد، اندیشه کرده‌اید. حتی ممکن میباشد یک کمپین تبلیغاتی محتوا را با پرداخت هزینه فعال‌سازی کرده باشید. چنانچه تارنما‌های مبدا لینک و پیوند دهی را به صحت تعیین کرده باشید این طریق هم در offpage seo شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

پیوند‌های ناخواسته
بعضی سایت‌های کلاه سیاه مثل مزرعه‌های لینک و پیوند و … سوای استحضار تارنما‌ها، نشانی اکثری از آن ها را به طور درهم در یک پست قرار می دهند تا موتورهای کاوش را فریب بدهند. با وجود الگوریتم‌های قوی موتورهای کاوش این وبسایت‌ها تخت‌گاز شناسایی می شوند و فرض بر این میباشد که تارنما‌هایی که به آنها ارجاع داده گردیده درین بی‌رسمی سهم دار می‌باشند. و براین اساس ممکن میباشد در گیر جریمه بشوید. بد وجود ندارد گاهی با به کار گیری از ابزارهای به تارنما‌هایی که به شما پیوند داده اند محرمانه بزنید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 90 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 13:49


از چه وب سایت هایی لینک و پیوند بگیریم؟
در‌این نوشته‌علمی قرار وجود ندارد به شما لیستی ناکارآمد از تارنما های آموزش لینک سازی خارجی فارسی و انگلیسی که امکان درج پیوند در آن وجود داراست، بپردازیم، چرا‌که این شغل اصولا نادرست میباشد و می تواند استراتژی سئوخارجی شما‌را تماما از مسیر صحیح بیرون نماید.
در‌این نوشته ی علمی اینجانب به مسئله اصلی تری خواهم پرداخت و به شما یادگرفتن می ‌دهم که چطور وبسایتی که برای لینک و پیوند سازی مطلوب میباشد را پیدا نمائید و با چه سنجه و ابزارهایی آن وبسایت را چک نمایید.

این مرحله، یکی نصیب هایی میباشد که اکثر کارشناسان seo آن را نادیده گرفته و به تبعیت از تارنما های دارای اعتبار و رقبا خویش میپردازند. (یک نادرست بسیار والا)پس خوب میباشد شما از مسیر مهم مبادرت به ایجاد کرد پیوند نمائید و طبق استراتژی و ترفندهایی که در‌این نوشته‌ی علمی عملکرد میکنم تک تک آن را آیتم پژوهش قراردهم، شغل فرمایید.

 

سنجه های موزد نیاز برای پیوند سازی
در سوژه لینک و پیوند سازی معیارهای بسیار متعددی برای نظارت وب سایت ها وجود داراست که مهم‌ترین این شاخص ها درپی سرویس شما معرفی شود. ممکن میباشد از خویش بپرسید،‌ این معیارها چه چیزی را برای ما پر‌نور خواهند کرد؟ این معیارها می تواند پاسخی به سوال های پایین باشد:

آیا این وب سایت برای پیوند سازی مطلوب میباشد؟
آیا این وب سایت بها این را داراست که چندین پیوند از آن اخذ کنیم؟
بها هر پیوند چه واحد سنجش میباشد؟
برای بدست آوردن این پیوند چه واحد سنجش میزان دارایی و فرصت مورد نیاز میباشد؟
با جواب بدین سوال ها شما ۷۰٪ مسیر لینک و پیوند سازی را طی کرده و مابقی کارشما به تکنیک های تولیدمحتوا و پیوند سازی که در مقاله‌ها آتی به آن خوا‌هیم پرداخت، بستگی خواهد داشت.

 

 

 

۱) اعتبار دامنه
اعتبار دامنه یکی‌از معیارهای بسیار مهمی میباشد که بها کلی یک وبسایت را برای ما مشخص و معلوم می‌نماید. واژه اعتبار دامنه ترجمه عبارت domain auothority بوده و از معیارهایی میباشد که گوگل اعلام کرده به آن اهمیتی نمی‌دهد! البته شما این قضیه را نادیده بگیرید به دلیل آنکه اعتباردامنه به حیث تمامک اینترنت مسترها و کارشناسان seo یکی مهم‌ترین معیارهای بها و جايگاه تارنما می باشد.
اعتبار دامنه بوسیله وب سایت های دارای اعتبار در حوزه seo مثل moz و ahrefs به شما اکران داده میشود.
هردو این وب سایت ها اعتبار دامنه را عددی در میان ۰-۱۰۰ در لحاظ گرفته و به هرمیزان که‌این عدد به ۱۰۰ مجاورت خیس باشد اعتبار دامنه شما بیشتر میباشد.

نکته: در تارنما moz اعتبار دامنه با DA و در وب سایت ahrefs با DR اکران داده می گردد.

در سوژه پیوند سازی اعتبار دامنه بسیار دارای اهمیت میباشد چراکه ما در سئوخارجی قصد داریم با وبسایت های دارای اعتبار ارتباط داشته باشیم تا اعتبار ما نیز ارتقا یابد.
برفرض همین دوسایت از لحاظ گوگل اعتبار دامنه بسیار بالایی داشته و محتوای معتبری ساخت می‌نمایند پس درصورتی که شما بتوانید از به این شکل وب سایت ها لینک و پیوند اخذ فرمائید حتما اعتبار دامنه شما ارتقا پیدا می‌نماید.
نکته: در نوشته‌علمی آتی لیست کاملی از تارنما های دارای اعتبار که شما می توانید «با اعتنا به حوزه کاری خویش» از آنها پیوند اخذ نمایید، سرویس شما ارائه گردد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 14:11


وب بر روی بستر بزرگ ای از پیوند های گوناگون ایجاد شده است. آموزش لینک سازی خارجی سوای آن‌ها، ما یک برگه نابسامان از صفحه ها انقطاع گردیده خوا‌هیم داشت که یافتن و پیمایش آنان هم برای آدم ها و هم برای ربات های جست و جو گر مشقت بار میباشد. در‌این نوشته‌ی‌علمی به لینک و پیوند سازی فرنگی و اثر آن بر سئوی تارنما می‌پردازیم.

لینک و پیوند های صفحات مهم به مراتب بیشتر از دیگر پیوند ها در بستر وب التفات دارا‌هستند به گذر زمان مجال لینک و پیوند هایی که بها کمتری دارا هستند ارزششان بیشتر می‌شود و خویش آن‌ها تبدیل به یک لینک و پیوند ورقه مهم می‌شوند و قیمت آن در موتور های جست و جو ارتقاء پیدا می نماید

لینک و پیوند فرنگی چیست؟
لینک و پیوند های فرنگی (که به آن بک پیوند نیز گفته می‌شود ) یک نوع از لینک و پیوند میباشد و زمانی که استفاده کننده بر روی آن کلیک می نماید از آن ورقه به یک شیت غرض دیگر که در کد نام برده هدایت می‌شود. که پیوند سازی فرنگی با افزودن قطعه کدی مانند این مثال، به کد های یک ورقه انجام میشود:

 Your text (anchor text) goes here

هر لینک و پیوند فرنگی مشمول یک بک پیوند میباشد ، که به یک کاغذ مقصود که در یک سایت دیگر قراردارد اشاره می نماید. که معمولا این تارنما ها بر روی یک هاست دیگر قرار دارا هستند .

در سئو ، اصطلاح “لینک و پیوند فرنگی” معمولاً به لینک و پیوند هایی گفته میگردد که در سایت های دیگر درست شده و به دامنه شما گشوده میگردند. این “لینک های فرنگی” یا این که بک لینک و پیوند با اعتنا به کیفیت دفاع از درجه بندی برگه شما ، از دید وسعت ، چگونگی و مرتبط بودن اندازه گیری می‌شوند.

در صورتی‌که درباره‌ی بک پیوند ها داده ها کافی ندارید می‌توانید نوشته‌علمی ما در ارتباط بک لینک و پیوند سازی را در بلاگ ژاکت تفحص نمایید.

تفاوت لینک و پیوند های داخلی و فرنگی
پیوند های داخلی لینک های فی مابین صفحه ها مو جود در به عبارتی دامنه و سایت می باشند. پیوند سازی داخلی به استفاده کننده یاری می نمایند تا در تارنما جست و جو نماید و داده ها مربوطه را که ممکن میباشد بخواهد بخواند را پیدا نماید.

برای بهینه سازی ، لینک های داخلی بسیار اصلی می‌باشند:

نیاز میباشد تا شما تعداد پیوند های داخلی تارنما خویش را ارتقا دهید تا قیمت لینک و پیوند های شما ارتقا پیدا نماید .

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 233 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 14:21


بک پیوند PBN یکی طرز‌های ساخت‌و‌ساز بک پیوند می باشد که درصورتی که که به آموزش لینک سازی خارجی صدق ساخت‌و‌ساز نشود تحت عنوان بهینه سازی کلای سیاه شناخته گردیده و مشمول پنالتی گوگل می‌‌گردد. PBN مخفف Private Blog Network به معنای کانال سری بلاگ میباشد. درین نوشته‌علمی به توضیح این مورد می پردازیم که بک لینک و پیوند PBN چیست؟ با ۵ قدم ساخت و ساز آن آشنا خوا هیم شد و مزایا و معایب PBN را تحقیق خوا هیم کرد.

داشتن صلاحیت دارای اعتبار یک کدام از حق تقدم‌های اساسی گوگل در سال ۲۰۲۰ میباشد و صاحبان اینترنت‌وب سایت پیرو طرق پهناور و به دور از فرضی برای ساخت و ساز سکو بندی‌های حاذق‌خیس می‌باشند.
در دعوا استراتژی seo، بک‌لینک و پیوند‌های PBN تحت عنوان یک راه‌حل سئوی خارجی برای ارتقاء سریع سکو بندی‌ وبسایت بسیار دعوا برانگیز بوده میباشد. با این هم اکنون، بک‌لینک و پیوند‌های PBN بسیار گفت و گو‌برانگیز می‌باشند. بخش اعظمی از کارشناسان به شما سفارش می‌نمایند که از این کانال‌ها خودداری کنید، در حالی که برخی دیگر داعیه می‌نمایند که با استعمال از آنان توفیق متعددی دستیابی خواهید کرد.
درین راهنما، قصد داریم روش تلاش PBNها و داده ها‌مان در امر آن‌ها‌را پیش از خرید بک‌پیوند‌های PBN تجزیه و آنالیز کنیم.
· PBN چیست؟
· خطر بک‌‌پیوند‌های PBN
· آیا بک‌‌پیوند‌های PBN قیمت دارا هستند؟
· روش ساخت‌و‌ساز یک کانال محرمانه وب لاگ
· دردسر PBN
· نقص‌ سرویس ها PBN
· یک جایگزین خوب برای بک‌پیوند‌های PBN

پيشنهاد اینترنت سر: ۴۶ استراتژی پیوند سازی در سال ۲۰۱۹

PBN چیست؟


یک کانال بلاگ محرمانه زنجیره‌ای از اینترنت‌وب سایت‌ها با یک صاحب واحد میباشد. هر کسی قادر است با خرید دامنه‌های اینترنت‌وب سایت‌های گوناگون، یک زنجیره PBN را در مشت داشته باشد. با این هم اکنون، بسط PBN‌های گران بها روند غامض‌ای میباشد که ممکن میباشد هزاران دلار هزینه داشته باشد.
شایسته ترین PBN مشمول اینترنت‌تارنما‌هایی با بک پیوند‌ کیفیت عالی میباشد. بک‌پیوند‌های گرانقدر منبع اساسی اقتدار یک تارنما میباشند. فارغ از پیوند‌های جان دار، یک PBN هیچ سیرتکامل توان قابل گسترشی برای اینترنت‌تارنما مقصود ندارد.
مقصود اساسی PBN هایپرلینک کردن از یک وب سایت به یک دامنه‌ی واحد میباشد. صفحه های مبلغی مانند مقاله ها مرتبط با فرآورده و سرویس ها معمولأ گزینه غرض قرار داده میگردند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 264 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 17:04


بک پیوند PBN یکی طرز‌های ساخت‌و‌ساز بک پیوند می باشد که درصورتی که که به آموزش لینک سازی خارجی صدق ساخت‌و‌ساز نشود تحت عنوان بهینه سازی کلای سیاه شناخته گردیده و مشمول پنالتی گوگل می‌‌گردد. PBN مخفف Private Blog Network به معنای کانال سری بلاگ میباشد. درین نوشته‌علمی به توضیح این مورد می پردازیم که بک لینک و پیوند PBN چیست؟ با ۵ قدم ساخت و ساز آن آشنا خوا هیم شد و مزایا و معایب PBN را تحقیق خوا هیم کرد.

داشتن صلاحیت دارای اعتبار یک کدام از حق تقدم‌های اساسی گوگل در سال ۲۰۲۰ میباشد و صاحبان اینترنت‌وب سایت پیرو طرق پهناور و به دور از فرضی برای ساخت و ساز سکو بندی‌های حاذق‌خیس می‌باشند.
در دعوا استراتژی seo، بک‌لینک و پیوند‌های PBN تحت عنوان یک راه‌حل سئوی خارجی برای ارتقاء سریع سکو بندی‌ وبسایت بسیار دعوا برانگیز بوده میباشد. با این هم اکنون، بک‌لینک و پیوند‌های PBN بسیار گفت و گو‌برانگیز می‌باشند. بخش اعظمی از کارشناسان به شما سفارش می‌نمایند که از این کانال‌ها خودداری کنید، در حالی که برخی دیگر داعیه می‌نمایند که با استعمال از آنان توفیق متعددی دستیابی خواهید کرد.
درین راهنما، قصد داریم روش تلاش PBNها و داده ها‌مان در امر آن‌ها‌را پیش از خرید بک‌پیوند‌های PBN تجزیه و آنالیز کنیم.
· PBN چیست؟
· خطر بک‌‌پیوند‌های PBN
· آیا بک‌‌پیوند‌های PBN قیمت دارا هستند؟
· روش ساخت‌و‌ساز یک کانال محرمانه وب لاگ
· دردسر PBN
· نقص‌ سرویس ها PBN
· یک جایگزین خوب برای بک‌پیوند‌های PBN

پيشنهاد اینترنت سر: ۴۶ استراتژی پیوند سازی در سال ۲۰۱۹

PBN چیست؟


یک کانال بلاگ محرمانه زنجیره‌ای از اینترنت‌وب سایت‌ها با یک صاحب واحد میباشد. هر کسی قادر است با خرید دامنه‌های اینترنت‌وب سایت‌های گوناگون، یک زنجیره PBN را در مشت داشته باشد. با این هم اکنون، بسط PBN‌های گران بها روند غامض‌ای میباشد که ممکن میباشد هزاران دلار هزینه داشته باشد.
شایسته ترین PBN مشمول اینترنت‌تارنما‌هایی با بک پیوند‌ کیفیت عالی میباشد. بک‌پیوند‌های گرانقدر منبع اساسی اقتدار یک تارنما میباشند. فارغ از پیوند‌های جان دار، یک PBN هیچ سیرتکامل توان قابل گسترشی برای اینترنت‌تارنما مقصود ندارد.
مقصود اساسی PBN هایپرلینک کردن از یک وب سایت به یک دامنه‌ی واحد میباشد. صفحه های مبلغی مانند مقاله ها مرتبط با فرآورده و سرویس ها معمولأ گزینه غرض قرار داده میگردند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 17:04


سوژه بهینه سازی و سئو تارنما روز آپ دیت بغرنج‌خیس گردیده و الگوریتم های گوگل آموزش لینک سازی خارجی همیشه در هم اکنون آپ دیت رسانی و آپ دیت می‌باشند.
درین در بین لینک و پیوند سازی، یکی مواقعی هست که کمابیش از آغاز جز تیم ترازو های اصلی google برای جايگاه بندی بوده میباشد.
پیوند سازی وب سایت خویش به دو تیم پیوند سازی فرنگی و پیوند سازی داخلی تقسیم بندی می‌گردد.
به‌کارگیری این دو تکنیک در استراتژی بهینه سازی تارنما مسلما می تواند تاثیری شایان توجه در جايگاه بندی صفحه های وبسایت و ترافیک ورودی داشته باشد.

تحت عنوان تعریف‌و‌تمجید میتوان Exteal link Building را مرتبط با تشکیل داد لینک هایی دانست که به دامنه ای غیر از دامنه تارنما مبدا اشاره میکنند.
به عبارت دیگر در صورتی‌که یک سایت به تارنما شما پیوند دهد،
یا این که برعکس وبسایت شما به وبسایت دیگری لینک و پیوند دهد، آن لینک و پیوند را لینک و پیوند فرنگی مینامند.
عموما مدیران اینترنت و بهینه سازی فعالیت ها، التفات پیوند سازی فرنگی را بیش تر از پیوند سازی داخلی دانسته و مجال و انرژی بیشتری را برای پیوند سازی فرنگی صرف میکنند.
ولی می بایست اعتنا داشته باشید که هر دو این مباحث مستلزم سپرده گذاری بوده و در صورتی‌که به صورت درست جاری ساختن شوند،
نتایجی بلند دوران در اختیارتان خواهند گذاشت.

در واقع التفات لینک و پیوند سازی فرنگی در قیمت و اعتباری میباشد که برای صفحه های تارنما شما به یاروهمدم داراست.
به‌این معنا که موتورهای کاوش زیرا گوگل، پیوندهای فرنگی را تحت عنوان یک رأی پشت گرمی و اعتبار از یک فرد ثالث تلقی می‌نمایند.
در فیض برای سکو بندی سایت در Google در سال 2021 ،
نباید از بها ارتباطات و نیاز به تدوین استراتژی‌ای که به شما در کسب به پیوندهای کیفیت بالا و گران بها یاری دهد، غفلت فرمائید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 269 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 13:59


بعداز اینکه یک سری زمانی از فعال‌ساز‌ی سایتتان می گذرد، بستگی آموزش لینک سازی خارجی به موقعیت متعدد و نیازهای متفاوت تارنما خویش، نیاز به لینک و پیوند سازی در فضاهای متعدد دارید. از آنجایی که لینک و پیوند سازی فرنگی طریق های مختلفی دارااست و هر یک بستگی به موقعیت تجارت شما اثربخشی خودش را داراست، برای ایفا خوب و با جزییات بیشتر این عمل نیاز به یک استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی مطلوب دارید تا جزئیات پیوند سازی فرنگی به طور ملموس تری برای شما مشخص و معلوم باشد و یک اپ کلی داشته باشید.

با ساخت یک اپلیکیشن پیوند سازی فرنگی، به اینکه چه هنگامی شایسته ترین مجال پیوند سازی فرنگی میباشد، چه روشی برای ایجاد کرد پیوند فرنگی بهتر میباشد، به چه شکل پیوند فرنگی بسازیم، کجا لینک و پیوند فرنگی بسازیم، می رسید و در واقع با داشتن یک استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی، به یک نرم افزار لینک و پیوند سازی که آن فرآیند ایجاد کرد پیوند فرنگی در طی های متعدد مشخص و معلوم گردیده است، می رسید.

نکته ای که عالی میباشد به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که پیوند سازی فرنگی قلب سئوی آف پیج میباشد و در دعوا لینک و پیوند سازی فرنگی، هم میتوانید از وب سایت خویش و در واقع از محتواهای وب سایت خویش به وبسایت های دیگر (به دلایلی همانند معرفی وب سایت های کیفیت عالی دیگر) لینک و پیوند بدهید و هم میتوانید از دیگر وب سایت ها با شیوه های مختلفی به تارنما خویش پیوند بدهید. چیزی که درین نوشته‌ی‌علمی بیش خیس به آن خوا‌هیم پرداخت درباره‌ی شیوه ها و کیفیت تولید لینک و پیوند های متعدد از تارنما های دیگر به وبسایت شما میباشد.


سئوی خارجی تارنما (off-page سئو) 2021 و آنچه موردنیاز میباشد بدانید
شاید تا به امروز، مقاله‌ها متعددی در زمینه ی اینکه سئوی آف پیج وبسایت چیست و اینکه چقدر offpage seo وبسایت عنایت داراست خوانده باشید اما هنوز نتوانسته باشید با معنی ظریف offpage seo رابطه برقرار نمائید و از تکنیک های آن در اینترنت سایتتان به کار گیری فرمائید. در‌این نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم شمارا با مفاهیم مهم سئو آف پیج […]
در واقع می‌خواهیم ببینیم چه گونه یک استراتژی برای لینک و پیوند سازی فرنگی از دیگر وبسایت ها به تارنما خویش تولید کنیم تا بتوانیم به طور دارای انسجام تری با طرز های مختلفی تولید ها، سرویس ها، مقاله ها و … بیزنس خویش را با سایر افراد به اشتراک بگذاریم تا آنان نیز بتوانند از آن‌ها استعمال نمایند و همینطور در شکل نیاز از محصول ها، سرویس ها بیزنس ما به کارگیری نمایند.

اما در کنار گزینه بالا (یعنی برای مثال مقصود معرفی فرآورده) هدف ها دیگری هم در لینک و پیوند سازی فرنگی بستگی به حالت تجارت شما و وبسایت شما مانند ارتقا توان دامنه وب سایت خویش (برای مثال در حالتی که تارنما شما در اولِ عمل میباشد)، ارتقا اعتبار تجارت خویش، ساخت دور اندیشی از مارک استحصال و کارتان، ورودی به دست آوردن، معرفی محصول ها، معرفی سرویس ها و مسائلی از این دست، وجود داراست که در حالت متفاوت می‌توانید از لینک و پیوند سازی فرنگی برای آنها به کارگیری فرمایید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 13:52


ما برای داشتن بازدید کنندگان بیشتر در سایت می بایست اقداماتی آموزش لینک سازی خارجی برای سئو وبسایت یا این که به عبارتی seo کردن وب سایت جاری ساختن دهیم. این اقدامات از التفات متعددی بهره مند می باشند. زیرا سبب داخل شدن تارنما به شیت نخستین نتیجه ها گوگل گردیده و در فیض بازدید کنندگان و مشتریان تارنما ما ارتقاء پیدا می‌نمایند. یک کدام از این اقدامات که در seo وبسایت اثر قابل توجهی دارااست‚ لینک و پیوند سازی فرنگی میباشد.درین نوشته‌علمی از تارنما اینترنت کد به رسیدگی این زمینه میپردازیم.

به اخذ پیوند از سایر تارنما‌ها پیوند سازی فرنگی گفته می‌گردد. یعنی در‌صورتی‌که وب سایت‌های دیگر به وبسایت شما پیوند بدهد پیوند سازی فرنگی انجام یافته میباشد. هنگامی که دیگر تارنما‌ها یک سری لینک و پیوند به تارنما شما داده باشند‚ روی بهینه سازی وبسایت شما اثر قابل توجهی خواهد داشت.

ولی شاید برای شما پرسش خواهد شد که چرا این زمینه التفات متعددی داراست؟ بایستی بدانید که هنگامی گوگل سایت شمارا تحقیق می‌نماید‚ با وجود دیدن محتواهای عالی و با صرفه‚ هنوز نمی‌داند که چقدر این مطالب دارای اعتبار و گرانبها هسنند. ولی هنگامی که از تارنما‌ها‚ انجمن‌ها و وب لاگ‌های دارای اعتبار به سایت شما پیوند داده خواهد شد‚ از دید گوگل یعنی این وبسایت دربردارنده مطالب باارزش و معتبری میگردد. پس امتیاز تارنما شما‌را ارتقاء داده تا در حاصل خویش به اشخاص بیشتری وبسایت شما‌را اکران دهد. به خاطر داشته باشید که گوگل مدام پیرو دادن شایسته ترین جواب به یوزرها خویش میباشد. پس هنگامی که بداند سایت شما محتوای ارزشمندی داراست کوشش می‌نماید که آن را در نتیجه ها ابتدایی اکران داده تا اشخاص بیشتری از این محتواها فایده ببرند. به همین ادله اکنون سازی فرنگی از عنایت متعددی در بهینه سازی تارنما‌ها برخوردار‌است.

پس با لینک و پیوند سازی فرنگی وبسایت شما به وسیله دیگر تارنما‌ها پذیرش میگردد و اعتبار آن وب سایت‌ها روی تارنما شما هم اثر مثبت دارااست. ضمن این محبوبیت تارنما شما از این شیوه بیشتر گردیده و گوگل هم متوجه ارزشمندی تارنما شما گردد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 91 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 15:22


پیوند داخلی و فرنگی و بک لینک و پیوند چه نقشی در بهینه سازی دارا هستند؟
یک کدام از نکات مهمی که در قضیه بهبود seo بایستی به آن توجه فرمایید آموزش لینک سازی خارجی و منجر خوب شدن مرتبه وبسایت می شود، لینک و پیوند‌‎های داخلی، فرنگی و بک‎لینک و پیوند‎‌ها می‌باشند. هرکدام از این مفاهیم توضیحات و تعاریف خاص خویش را دارا هستند و در‌صورتی‌که به صورت صدق به کار گیری شوند منجر عالی چشم شدن مطالب از سوی یوزرها و موتورهای جست‎وجو می‎‌شوند.

بک‌لینک و پیوند چیست؟
آغاز عالی میباشد به سراغ معنا بک‌پیوند برویم. بک‌لینک و پیوند که بعضا منابع به آن لینک و پیوند ورودی (inbound link) نیز می گویند، به لینکی گفته می شود که در وبسایت دیگری قراردارد. بک لینک و پیوند‌ها از این جهت در دنیای بهینه سازی با ارزش می باشند که اعتبار سایتی که به آن پیوند داده گردیده است را نماد می دهند. از سویی دیگر، بک‌پیوند‌ها یکی معیارهای گزینش کننده رضایت‌مندی یوزرها از یک وب سایت برای موتورهای جست‌وجو میباشند.

به‌طور نمونه، چنانچه تارنما‌های متعددی به یک وب سایت یا این که صفحه ها سایتی لینک و پیوند دهند، به موتورها و الگوریتم‌هایی مانند مرغ مگس خوار آرم میدهند که محتوای آن شیت از تارنما داده ها ارزشمندی دارااست و به‌طور خود کار به کاغذ نخستین جست‌وجو وارد می شوند. به همین برهان میباشد که بعضا وب سایت‌ها همت می‌نمایند با تارنما‌های دیگر تبادل لینک و پیوند داشته باشند و به نوعی یکدیگر را پوشش دهند.

صبح زود ارائه می‌نماید: کارخانه فراگیری نسخه برداری رایتینگ – فعالیت و توشه با عبارات

بک‌پیوند و بهینه سازی
بک‌پیوند‌ها نصیب طلاق‌ناپذیر سئوی آف پیج می باشند. به فرایند جذب پیوند‌ها از وبسایت‌های دیگر لینک و پیوند‌سازی یا این که پیوند بیلدینگ (Link Building) گفته می گردد. بعضا از بک‌لینک و پیوند‌ها بها بیشتری نسبت به بک لینک و پیوند‌های دیگر دارا‌هستند. بک پیوند‌های فالو از تارنما‌های دارای اعتبار و معتبر بالا، مطلوب‌ترین نوع بک لینک و پیوند‌ها می‌باشند.

متاسفانه بک لینک و پیوند از وبسایت‌هایی که سکو مقداری دارا هستند در بیشتر مفاد از سوی گوگل تحت عنوان اسپم شناخته میگردند. زمانی در وب سایت‌تان لینکی به وبسایت دیگری می‌دهید، می بایست به نکاتی هم‌زیرا گزینش انکر تکست مطلوب، جايگاه وب سایت و مرتبط بودن لینک و پیوند با مقاله‌تان اعتنا فرمائید تا بتوانید از اعتبار بک لینک و پیوند به صورت خیر به کارگیری نمایید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 91 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 13:47


آیا هنوزهم چگالی عبارات کلیدی در ساخت محتوا التفات داراست؟

پیش از اینکه درباره چگالی عبارات کلیدی در ایجاد محتوا و طرز آموزش لینک سازی خارجی به کار گیری از keyword ها در content وبسایت سخن کنیم ، خلاصه ای از اصطلاحات و مفاهیم مربوط به این زمینه را مرور می کنیم.

واژه و کلمه کلیدی یا این که keyword چیست؟
لغت ها کلیدی یا این که به عبارتی Keyword ها عباراتی کوتاه می باشند که یوزرها برای جستجوی سوالهای خویش در گوگل یا این که بینگ از آن ها به کار گیری میکنند.

Keyword ها ، یکی‌از مهم ترین  پارامترها در دنیای دیجیتال می‌باشند . چرا‌که می توانند مارا مستقیما از علایق و نیازهای یوزرها باخبر نمایند.

حصول و شغل های انلاین و کلاً هر شخصی که در دنیای اینترنت و دیجیتال به بازاریابی می پردازد، مستلزم شناخت بدین مضمون‌ و نحوه به کار گیری از آن برای نظارت سایت و شبکه‌های‌اجتماعی خویش هستند.

عبارات کلیدی هر بیزنس تخصصی بوده و هر شخص بایستی از عبارات کلیدی پر بازدید مربوط به فعالیت خویش اگاهی داشته باشد.

 

محتوا یا این که content چیست؟
در جریان میباشید که محتوا پاد شاه میباشد؟

شما برای اینکه با یوزرها و مشتریان سایت خویش تعامل برقرار فرمایید و مشتریان بالقوه را به خریداران بالفعل تبدیل فرمائید، نیاز دارید تا داده ها خویش را در پوسته محتوا برای آن‌ها به اکران بگذارید.

بعد از ساخت سایت ، بایستی نرم افزار مدون و منسجمی برای ایجاد محتوای تارنما خویش پیاده سازی نمائید که اصطلاحا به آن استراتژی محتوا می‌گویند.

در واقع محتوا توانا ترین حوزه یک وبسایت میباشد که در انتخاب سکو تارنما و صفحه ها آن نقش اصلی اعمال میکند.

ساخت‌و‌ساز محتوای بهتر و استاندارد
مانند تمامی مراحل های دیگر، ایجاد محتوا نیز استانداردها، اصول و قواعد خاص خویش را داراست.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 14:23


یادگرفتن لینک و پیوند سازی فرنگی، اصول و نحوه لینک و پیوند سازی فرنگی چه طور میباشد؟ آموزش لینک سازی خارجی پیوند ها همچنان یک کدام از مهم ترین عامل ها درجه بندی وب سایت میباشند که به وسیله گوگل و بقیه موتورهای کاوش استعمال می‌شود. موتورهای کاوش از روش لینک و پیوند ها محتوای تازه را کشف می نمایند.

پیوند های بهتر مانند رای میباشد. آن‌ها مدرک برای با ارزش بودن محتوایی میباشد که لینک و پیوند اخذ نموده است. البته این لینک و پیوند ها(رای) وقتی بسیار پر ارزش و اثر گذار خواهد بود که تارنما های دیگر به وبسایت شما لینک و پیوند دهند.

در نوشته‌ی علمی امروز می‌خواهیم به یادگرفتن لینک و پیوند سازی فرنگی بپردازیم. جایی که بقیه افراد یعنی وب سایت های دیگر به وبسایت شما لینک و پیوند می‌دهند.

توصیه می‌کنیم پیش از رسیدگی ادامه یادگرفتن، نوشته‌ی علمی بک لینک و پیوند چیست؟ و یادگرفتن پیوند سازی داخلی را مشاهده کنید. در نوشته‌ی علمی بک پیوند چیست به معنی بک پیوند و انوع پیوند ها اشاره شد. در نوشته‌ی‌علمی یادگرفتن پیوند سازی داخلی، درباره مداقه و اصول پیوند سازی داخلی حرف شد.

پیوند سازی فرنگی چیست و چرا اساسی میباشد؟

پیوند سازی فرنگی چیست و چرا اصلی میباشد؟
منظره seo و لینک و پیوند سازی مدام در حالا تغییر و تحول میباشد و عنایت تشکیل داد پیوند های با کیفیت خوب هیچ وقت با مداقه خیس از امروز نبوده میباشد.

لینک و پیوند سازی فرنگی، فرایند تهیه نمودن پیوند های پیوندی از وبسایت های سایرافراد به تارنما شما میباشد. درصورتی که وب سایت شما از تارنما های دیگرافراد لینک و پیوند اخذ نماید، یک بک پیوند اخذ نموده است. این بک پیوند ها که سوا وب سایت شما تاسیس شده است، یک پیوند فرنگی یا این که بک پیوند گفته می گردد.

هر چه تعداد این پیوند های دریافتی از تارنما های دیگر افراد بیشتر و از تارنما های دارای اعتبار و کیفیت عالی باشد، اعتبار و سکو وبسایت شمارا ارتقاء میدهد.

تکنیک های متعددی برای پیوند سازی در سوا وب سایت وجود داراست، و گرچه دشواری آن ها متعدد میباشد. متخصصان بهینه سازی موافقند که پیوند سازی یک کدام از دشوارترین بخش های کار آن ها میباشد. بخش اعظمی از متخصصان بهینه سازی بیشتر وقت خویش را صرف سعی در جاری ساختن این شغل می نمایند.

چگونگی و کمیت پیوند های فرنگی که اخذ می‌کنید بسیار اصلی میباشد. ساخت‌و‌ساز بک پیوند های دارای اعتبار و با کیفیت خوب به صفحه های شما به بهبود اعتبار تارنما شما امداد می نماید. در حالی که ساخت و ساز بک لینک و پیوند های ناخواسته کیفیت عالی ذیل به وب سایت شما جراحت می‌رساند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 15:58


لینک و پیوند سازی فرنگی یک کدام از المان هایی میباشد که به ما امداد آموزش لینک سازی خارجی میکند که سایتی توانا داشته باشیم.برای اینکه ما بتوانیم شایسته ترین مرتبه و رده را در حاصل گوگل بدست بیاوریم نیاز میباشد که از راهکارهایی مفید و کاربردی استعمال کنیم.

درین نوشته‌ی علمی می‌خواهیم تماما روش اجرا لینک و پیوند سازی فرنگی و قواعد و اصول اساسی آن را آیتم رسیدگی قرار بدهیم.

پیوند سازی فرنگی چیست
اکسترنال لینک و پیوند یکی‌از مهم‌ترین دست اندرکاران بهینه سازی فرنگی وب سایت میباشد که بایستی به آن اعتنا ویژه ای داشته باشیم.

به لینک و پیوند سازی که ما در فارغ وب سایت خویش ایفا میدهیم لینک و پیوند سازی فرنگی گفته می‌گردد در لینک و پیوند سازی فرنگی مخاطب با لینک مستعمل در یک وب سایت دیگر، وارد تارنما شما می شود.

آلرژی گوگل نسبت به لینک و پیوند سازی فرنگی
شما فقط هنگامی میتوانید مقام و مرتبه خیر و خوبی را از روش لینک و پیوند سازی فرنگی بدست بیاورید که‌این عمل را به طور تماما طبیعی ایفا دهید که گوگل متوجه آن نشود.

گوگل کوشش داراست مدام شایسته ترین محتوا را در نتیجه ها برای یوزرها خویش اکران دهد در صورتی‌که شما از لینک و پیوند گذاری دستی استعمال نمائید و الگوریتم های گوگل متوجه آن بشوند برای گوگل به‌این مراد میباشد که شما منظور اید در حاصل تقلب فرمائید و جریمه سنگینی را برای شما در حیث میگیرد.

درصورتی که گوگل متوجه پیوند گذاری شما به طور دستی و یا این که به عبارتی تصنعی خواهد شد شما‌را در آن واژه و کلمه متبوع از نتیجه ها خویش حذف خواهد کرد و یا این که وبسایت شمارا پنالتی میکند .

عامل رویارویی گوگل با لینک و پیوند های فرنگی
در سال 1990 گوگل با اعتنا به بک لینک و پیوند های که به یک وب سایت داده می‌شد آن‌ها‌را سکو بندی می کرد در فیض لینک و پیوند سازی فرنگی نقش بسیار موثری را در انتخاب جايگاه و رده وب سایت داشت.

اشخاص بسیار متعددی با استعمال از لینک و پیوند های اسپم و یا این که دادوستد این پیوند ها منجر از دست رفتن منابع درآمدی گوگل گردیده بودند.

در غایت در سال 2012 گوگل از الگوریتم پنگوئن رونمایی کرد که وظیفه این الگوریتم شناسایی پیوند های اسپم و غیر طبیعی میباشد و به طور تماما دورازشوخی با تارنما های خاطی عکس العمل میکند.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 254 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 14:24

گوگل آپدیتی را انجام داد وبا این کار الگوریتم جدیدی با عنوان الگوریتم پنگوئن آموزش لینک سازی خارجی ارائه نمود. الگوریتم پنگوئن در زمینه شناسایی لینک های اسپم بود. در واقع این الگوریتم لینک سازی های غیر طبیعی را شناسایی کرده و سئو اینگونه سایت ها را با مشکل مواجه می کند.

در سال ۲۰۱۲ Google رسماً “به روزرسانی الگوریتم وب اسپم”  یعنی الگوریتم پنگوئن را راه اندازی کرد که به طور خاص لینک های اسپم و روش های چون لینک سازی های دستکاری شده را هدف قرار می داد.

بعداً الگوریتم وب اسپم (به طور رسمی) از طریق توییتی از  Matt Cutts در آن زمان رئیس تیم وب اسپم گوگل بود، معرفی شد و به روزرسانی الگوریتم پنگوئن انجام شد. در حالی که گوگل الگوریتم را به طور رسمی پنگوئن نامگذاری کرده است ، اما هیچ دلیل رسمی در مورد اینکه این اسم از کجا آمده است وجود ندارد.

قبل از الگوریتم پنگوئن، حجم لینک ها و پیوندها بیشترین نقش را در تعیین امتیاز یک صفحه وب هنگام خزیدن ، فهرست شدن و تجزیه و تحلیل توسط Google داشت. این بدان معنی است که وقتی نوبت به رتبه بندی وب سایت ها توسط این امتیازات برای صفحات نتایج جستجو می رسید ، برخی از وب سایت ها با محتوای کم کیفیت در موقعیت های برجسته تری از نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شدند.

 

آنچه در این نوشته خواهیم داشت

الگوریتم پنگوئن چیست؟
راه اندازی الگوریتم پنگوئن
به روزرسانی ها اصلی Google Penguin
به روزرسانی الگوریتم پنگوئن در مارس 2012 (نسخه 1.1)
به روزرسانی الگوریتم پنگوئن دراکتبر 2012  (نسخه 1.2)
به روزرسانی  الگوریتم  پنگوئن مه 2013(نسخه 2.0)
به روزرسانی الگوریتم  پنگوئن اکتبر 2013(نسخه 2.1)
به روزرسانی الگوریتم پنگوئن 17 اکتبر 2014( نسخه 3.0)
آخرین به ‌روزرسانی  رسمی الگوریتم پنگوئون سپتامبر 2016(نسخه 4.0)
مبارزه الگوریتم پنگوئن با کلمات کلیدی پرتکرار
آیا بعد از از دست دادن رتبه ی خود در گوگل می توانیم مجدد رتبه کسب کنیم ؟
در مورد الگوریتم پنگوئن به نکات زیرتوجه کنید
جمع بندی
نویسنده
پرناز حفظی
الگوریتم پنگوئن چیست؟
مبارزه ی گوگل با کیفیت پایین با الگوریتم پاندا آغاز شد و پنگوئن یک الحاقی برای مبارزه با این جنگ بود. پنگوئن پاسخ گوگل به افزایش روند دستکاری نتایج جستجو (و رتبه بندی) از طریق تکنیک های ایجاد لینک کلاه سیاه بود. کاتس ، در کنفرانس SMX Advanced 2012 صحبت کرد و گفت: این نوع از الگوریتم ها طراحی شده برای مقابله با محتوای بی کیفیت، این کار با پاندا آغاز شد و سپس متوجه شدیم که هنوز تعداد زیادی اسپم وجود دارد و پنگوئن برای مقابله با آن طراحی شده است.

 

هدف الگوریتم پنگوئن کنترل بیشتر و کاهش اثر بخشی تعدادی از تکنیک های اسپم کلاه سیاه بود.

 

پنگوئن با درک و پردازش بهتر انواع لینک هایی که وب سایت ها به دست می آورند(لینکه ای وروردی) ، تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که لینک هایی طبیعی ، معتبر و مرتبط به وب سایت هایی که به آنها اشاره کرده اند صحیح  می باشد، وبه آن ها پاداش می دهند، در حالی که لینک های دستکاری شده و هرزنامه افت رنبه پیدا می کنند و  پایین آورده می شوند. پنگوئن فقط با لینک ها ی ورودی یک سایت سرو کار دارد. Google نیز فقط لینک هایی را نشان می دهد که به سایت مورد نظر اشاره می کنند و پیوندهای خروجی از آن سایت را اصلاً بررسی نمی کند.

الگوریتم پنگوئن
 

راه اندازی الگوریتم پنگوئن
هنگامی که پنگوئن برای اولین بار در آوریل 2012 راه اندازی شد ، طبق تخمین های خود Google ، بیش از 3 درصد از نتایج جستجو را تحت تأثیر قرار داد.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 117 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 18:31


پیوند یا این که لینک و پیوند داخلی، به پیوندی می گویند که هر ورقه از وبسایت آموزش لینک سازی خارجی شمارا به برگه دیگر از سایتتان ارجاع می دهد. هم یوزرها و هم موتورهای کاوش از پیوندهای داخلی برای یافتن محتوا در وب سایت شما به کارگیری می‌نمایند. به‌این شکل که یوزرها شما با کلیک بر روی هر لینک از یک کاغذ به برگه دیگر از سایتتان منتقل می شوند و با این شغل می توانند مطالب را خوب پیدا کرده و به کار گیری بهتری از تارنما شما داشته باشند. از سوی دیگر موتورهای کاوش نیز برای مسیریابی، سنجش و فهم خوب محتوای تارنما شما از لینک و پیوند‌های داخلی سود می گیرند.

درحالت کلی ما با تعدادی نوع لینک و پیوند داخلی در بهینه سازی مواجه هستیم. از لینک و پیوند سازی داخلی در برگه اساسی وب سایت، فهرست و … گرفته تا لینک و پیوند سازی در محتوای تارنما همگی و کلیه جز پیوندهای داخلی به اکانت می آیند.

پیوند‌سازی‌های داخلی را اصطلاحا با اسم پیوندهای متنی(contextual links) می شناسند که پیوندهای متنی یوزرها شمارا به مطالب مرتبط ارجاع می دهند. از طرفی دیگر آن ها به موتورهای کاوش این قابلیت را میدهند تا دریابند که چه محتوای مرتبط دیگری در وبسایت شما وجود داراست و این قضیه در بها گذاری آن محتوا تاثیرگذار میباشد.

عالی میباشد بدانید که هرچه تعداد ارتباطات به یک برگه اساسی بیشتر باشد، مداقه آن برگه برای موتورهای کاوش نیز بیشتر خواهد بود. بدین ترتیب، لینک و پیوند سازی داخلی در seo به طور کامل تاثیرگذار میباشد.

چرا لینک و پیوند‌سازی برای گوگل عنایت دارااست؟
لینک داخلی ادله مهمی برای گوگل و بقیه موتورهای کاوش میباشد. گوگل از پیوند سازی صورت گرفته برای کشف محتوا در وب سایت‌ها و سکو‌بندی محتوا در موتورهای کاوش به کارگیری می‌نماید. در‌صورتی‌که به یک برگه یا این که یک نوشته ی علمی از وبسایت پیوندهای متعددی ارجاع داده گردیده باشد، گوگل آن برگه را با مداقه‌خیس از سایر قلمداد می‌نماید. پس پیوندهای داخلی ابزاری میباشد که صاحبان وب سایت برای اثر گذاری در موتورهای جستجوی میتوانند از آن به کارگیری نمایند.

به طوریکه با لینک و پیوند سازی داخلی مطلوب میتوانند بازدیدکنندگان و موتورهای کاوش را به صفحه های اساسی تارنما خویش هدایت نمایند.

جذاب میباشد بدانید که گوگل با استعمال از رباتی به اسم Google Bot، پیوندهای داخلی وب سایت را تجزیه و نظارت(crawl) می‌نماید. این ربات هنگامی به شیت اساسی وب سایت می رسد آغاز به رندر کردن برگه کرده و او‌لین پیوند را دنبال می‌نماید. آن‌گاه با تعقیب کردن سایر ارتباطات گوگل قادر است رابطه ها در بین صفحه های متعدد را مشخص و معلوم نماید. بنابراین گوگل درمی‌یابد که کدام صفحه ها در وبسایت شما موضوعات شبیه را پوشش میدهد.

برای الگوریتم‌های گوگل خلال فهم ارتباط فی مابین محتوا، گونه های لینک و قیمت هر لینک نیز در مرتبه‌بندی تارنما شما تماما تاثیرگذار میباشد. در صورتی تا به امروز از التفات گونه های لینک در seo وبسایت استحضار نداشته اید، به طبع به نوشته‌ی علمی پیوندهای تارنما از همیار خصوصی بزنید و آن را با تمرکز بخوانید.

آموزش لینک سازی خارجی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی خارجی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی خارجی, نویسنده : mohammadsrc externallinkbuildingtraining بازدید : 154 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 14:11